Miura

Hakkımızda

buhar-kazanları

GEÇMİŞTEN GELECEĞE MİURA

1927’den beri buhar, sıcak su ve modüler kazan sistemlerinin geliştirilmesi, üretilmesi ve servisine kendini adamış olan Miura, 1959 yılında “Z boiler”in geliştirilmesiyle buhar kazanı üretimine başlamıştır.

Yenilikçi teknolojisiyle kısa sürede Japonya pazarının %60’ına hakim olan Miura kazan sektöründe bir dünya lideri konumuna gelmiştir.

Japonya’daki merkez ofisinin haricinde Kanada, ABD, Meksika, Brezilya, Çin, Güney Kore, Endonezya, Singapur, Tayvan, Tayland, Hollanda ve Türkiye’de Miura fabrika ve ofisleri bulunmaktadır.

Geçmişten gelen Türk-Japon işbirliği ve Türkiye’nin jeopolitik konumunun vermiş olduğu avantajla 2015 yılında Türkiye pazarındaki faaliyetlerine başlayan Miura, sağladığı avantajlar ve tasarruflar sayesinde Türkiye pazarında önemli bir yere gelmeyi planlamaktadır.

Buradan da Avrupa ve BDT ülkelerine hizmet etmeyi amaçlamaktadır. Kazan üretiminin yanı sıra bakım-onarım, kazan suyu şartlandırma ve kazan kimyasallarının tamamını sağlayan tek şirket konumundadır. Miura ürünlerinde CE sertifikaları bulunmaktadır.

Referanslarımız

Bizlerle çalışıp mutlu olan onlarca firmanın arasına sizde katılmak ister misiniz?

buhar-kazanı

Miura Prensipleri

  • Enerji ve suyu sorumlu bir şekilde tüketerek dünya kaynaklarını akıllıca kullanmak
  • İleri hizmet ve teknolojisiyle dünyada en çok güvenilen ve saygı duyulan isim haline gelmek
  • Kurumsal sosyal sorumluluk ile çalışanlarının şirket ile gurur duymasını sağlamak

İşletme Politikası

  • Grubun tüm gücünü kullanarak küreselleşmeyi desteklemek
  • “Tekno-servis” yöntemini kullanarak Miura’nın değerli müşterileriyle “en iyi partner” ilişkisini sağlamak
  • Çalışanların yaratıcılığını desteklemek için en iyi çalışma ortamını oluşturmayı hedeflemek

Miura Yolu

  • Üretim ve Girişim
  • Güven ve Diyalog
  • Doğruluk ve Adalet

ÇALIŞMAYI KOLAYLAŞTIRAN VE TEŞVİK EDEN BİR ORTAM YARATALIM.

Miura Grubu Davranış Kuralları

  • Yurtiçi ve yurtdışındaki yasalarla sınırlı kalmaksızın kurumsal ahlak kurallarına da bağlı kalarak dürüst ve adil bir şekilde faaliyetleri yürütmek
  • Uluslararası ticari faaliyetlerde söz konusu ülke veya bölgenin kültürüne ve geleneklerine saygı duymak
  • En başta güvenliği düşünerek üretim yapmak
  • İnsanların sağlıklı ve huzurlu bir şekilde çalışabileceği, çalışmak için en fazla değer verdiği bir çalışma ortamı yaratmak
  • Topluma faydalı olan yüksek kalitede ürün ve hizmet üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak
  • En iyi teknik servisi hedefleyip, müşterilerin güvendiği bir şirket olmayı hedeflemek
  • Çalışanların kişilikleri, bireysel özelliklerine saygı duymak ve hem özgür, hem de adaletli bir çalışma ortamı oluşturmak
  • Irk, milliyet, etnik köken, din, mezhep, cinsiyet ve fiziksel özellikler (engellilik durumunun olup olmaması) gibi mantıksız nedenlerle ayrımcı davranışlarda bulunmamak
  • Adil ve özgür bir rekabet içinde ticari faaliyetleri yürütmek
  • Ticaret ortaklarıyla iyi bir güven ilişkisi oluşturup en iyi partner olmayı hedeflemek
  • Çevreye önem vermeyi prensip haline getirmiş ürün ve hizmetleri geliştirmek, sağlamak ve küresel çevrenin korunmasına katkıda bulunan bir firma olmayı hedeflemek
  • Ticari faaliyetlerin çevreye etkisini düşünerek çevresel yük ve riskin azaltılması için çaba sarf etmek
  • “İyi bir tüzel kişiliğe” sahip olup topluma katkı sağlayacak faaliyetleri uygulamak
  • Topluma zararlı faaliyetlerde bulunan örgüt veya gruplarla hiçbir ilişkide bulunmamak
  • Toplumun ihtiyacı olan şirket ile alakalı bilgileri uygun bir şekilde ve zamanında açıklayıp şeffaf bir şirket olmayı hedeflemek
  • Kişisel verileri ve şirket için önemli olan gizli bilgileri azami dikkat göstererek yönetip korumak